IzletiNovicaOpisi poti štirih kolesarskih akcij – Razgibajmo Vrhniko

Izlet 5. maja 2024 ob 07:58

Kolesari, gibaj in se razmigaj z našimi kolesarskimi akcijami in si prikolesari kolo na zaključni prireditvi v žrebu glavnih nagrad. Kolesari lahko (skoraj) vsak, ne glede na starost. Kolesarjenje dobro vpliva na dušo in telo. Na kolesu zgubljamo kalorije, krepimo mišice, nižamo (pre)visok krvni pritisk, zmanjšujemo stres… S kolesa so razgledi lepši, peljemo se lahko tako hitro, kot zmoremo, ustavimo se tam, kjer hočemo. Vseeno pa potrebujemo precej vztrajnosti in volje, še posebej, ker nam veter vedno piha nasproti.

Opisi poti

1. 10 VRHOV V OKOLICI LJUBLJANE

Vabimo vas, da se s kolesom povzpnete na 10 VRHOV V OKOLICI LJUBLJANE. Izbrani so na vseh straneh Ljubljane. Vaša naloga je, da se povzpnete na vsaj 10 naštetih vrhov in zberete kontrolne žige.

VRHOVI: PD NA RAŠICI, TOŠKO ČELO (Lovska koča), KATARINA NAD MEDVODAMI (Gostilna Dobnikar), KORENO NAD HORJULOM (Kmečki turizem pri Lenartu), KRIM (PD na Krimu), KUREŠČEK (PD na Kureščku), MALI LIPOGLAV (Kmečki turizem Pri Jakopcu), JANČE (PD na Jančah), ORLE (Gostilnica Orle), ZAGORICA PRI DOLSKEM (rojstni dom Jurija Vege); DOBENO (Gostilna Pri Blažu), RAKITNA (Hotel Rakitna), TURJAK (Okrepčevalnica-Pizzerija Rozika, Turjak 17), ŽAGARSKI VRH (Dom radioamaterjev-nameščen zunanji žig).

PRIZNANJA: Kolajno prejme prvih trideset kolesarjev z največ osvojenimi vrhovi oziroma izpolnjenimi kartončki. Prvi trije prejmejo še posebne nagrade.

2. NA KOLESU OKOLI LJUBLJANE

Za malo bolj zahtevne kolesarje je na voljo kolesarjenje okoli Ljubljane. Trasa vas vodi po obrobju Ljubljanske kotline.

OPIS POTI: Črnuče – Gameljne – Šmartno pod Šmarno goro – Tacen (KT-1 – Gostilna Pri Koširju) -Šentvid – Glince – Podutik – Dobrova pri Ljubljani (KT-2 – Aljaž bar) – Brezovica – Podpeč -Jezero (KT-3 – Gostilna Jezero) – Tomišelj – Iška vas – Ig (KT-4 – Gostilna Ulčar) – Škofljica – Lavrica – Orle – Podmolnik – Zadvor (KT-5 – Brunarica Zadvor) – Sostro – Zalog – Podgrad – Laze – Dolsko (KT-6 – Gostilna Pri Žerjavci) – Kleče – Dol – Beričevo – Šentjakob – Črnuče.

DOLŽINA PROGE: 84 km.

PRIZNANJA: Kolajno prejme prvih trideset kolesarjev z največ osvojenimi krogi oziroma izpolnjenimi kartončki. Prvi trije prejmejo še posebne nagrade.

3. LJUBLJANSKO BARJE – BARJANSKI KROG

Vabimo vas, da na kolesu spoznate krajinski park LJUBLJANSKO BARJE.

OPIS POTI: Kolesarjenje pričnete na Peruzzijevi ulici (Rudnik). Kontrolni žig se nahaja v Dnevnem baru Payton (KT-1), obstaja pa tudi zunanji žig. Nadaljujete naravnost, prečkate obvoznico, do semaforja (Peruzzijeva – Ižanska cesta). Smerokaz vas usmeri naravnost do Črne vasi, mimo Plečnikove cerkve, skozi naselja Lipe, Preserje (krožišče) do naselja Jezero (K-2 – Gostilna Jezero). Nadaljujemo proti Podkraju, skozi Tomišelj, Strahomer, Vrbljene, Iško vas, Staje do Iga (KT-3 – gostilna Pri Ulčarju). Nadaljujete naprej do križišča, kjer zavijete proti Škofljici do Poslovne cone Škofljica. Pred PC Škofljica zavijete levo na makadamsko pot. Sledite oznakam L o46, pred železniško progo zavijete levo na cesto Ob Barju. Ob železnici nadaljujete po poti Pod Strahom, prečkate železniško progo in v naselju Lavrica po kolesarski poti nadaljujete do semaforja. Tu zavijete levo in mimo gasilskega doma nadaljujete po Vrečarjevi ulici proti naselju Hauptmanca do Ižanske ceste. Tu zavijete desno po kolesarski stezi do semaforja, kjer zavijete desno do izhodišča na Peruzzijevi ulici (KT-1).

DOLŽINA PROGE: 42 km.

4. OSVOJI ORLE

Ujemite ritem rednega in zdravega kolesarjenja na Orle preko zbiranja žigov v kolesarski kartonček.

Orle ležijo na 458 metrov visokem hribu, ki je vzhodni podaljšek Golovca in sosed nekoliko višjega Molnika, Rudnika in Lavrice, s severa prek Urha, iz Zadvora, Podmolnika, Bizovika ali Hrušice, za iznajdljive in radovedne pa še po raznih drugih poteh. Vse kolesarske poti, ki peljejo na Orle so primerne za rekreativce vseh starosti. Poleg žiga vas v Gostilnici Orle pričakata okrepčilo ter razgled v vse smeri na okoliške hribe, Barje in del mesta, v jasnem vremenu pa do oddaljenih vršacev Kamniških Alp, Karavank in Julijcev.

Ker so izleti na Orle primerni tako za pohodnike, kot tudi za kolesarje, je nedvomno na mestu opozorilo, da z vzajemnim spoštovanjem in upoštevanjem pravila, da imajo počasnejši prednost, udeleženci omogočite mirno sožitje na gozdnih stezah ter prav vsem privoščite uživanje narave, saj je tam zagotovo dovolj prostora za vse strpne rekreativce.

Sodelovanje v kolesarski akciji je na lastno odgovornost. Za morebitne nesreče, poškodbe in škodo do sebe in drugih, organizator akcije na odgovarja.

BI SE RADI PRIDRUŽILI NAŠEMU KLUBU?

SLEDITE NAM

Preverite naše aktivnosti in novice na naših socialnih omrežjih